Allt i livet går inte alltid som man vill.

Hej alla trogna bloggläsare som fortfarande läser min blogg trots att jag inte alls längre uppdaterar. Har dock en personlig anledning till det. Jag och min kille, om jag nu fortfarande kan säga det, har separerat. Varför kommer jag inte att gå in på, men detta är alltså anledningen till att jag var frånvarande. För tillfället bor jag hos mina föräldrar med Benjamin såklart. Hans pappa kommer och hälsar på då och då... Fast då brukar vi inte ses... Jag orkar inte med det just nu, även fast jag fortfarande älskar honom lika mycket som innan och han mig... Iallafall vad han säger...
Annars flyter väl livet på, det är bara bita i det sura äpplet.. Och som om det inte vore dåligt nog så har vi 4 år till med Alliansen, och nu så är även Sverigedemokraterna i riksdagen, ska bli 4 "roliga" år.
Hoppas ni alla iallafall mår bra, som ni ser så mår jag inte så jätte bra, men det ordnar sig säkert..

Massor med kramar.

Kommentarer
Postat av: Anna - Ensamstående mamma, hunduppfödare & stolt vegetarian.

Åh, gumman! Jag visste ju redan, men jag blir så ledsen ändå av att läsa detta.. Fy, vad livet är orättvist!

Jag hoppas att det löser sig för er, låt allt ta sin tid bara! Glöm aldrig bort att jag finns för dig!



Jag är så nyfiken på hur Benjamin hhar utvecklats och på hur han ser ut nu! Vad kan han? Har han lärt sig någonting?

Och vet du vad? Saga fyller ett helt år om ca 2 veckor! Svårt att tro va?



Stora stora kramar till er!

2010-09-22 @ 22:22:50
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/
Postat av: stina

åh, vännen! jag har inte varit inne på min blogg på några dagar nu och såg inte kommentaren. hur är det med dig? klarar du dig? jag blir alltid lika ledsen när något tar slut, extra mycket när man har barn tillsammans för det tyder ju på att man älskar varandra extra mycket och vill skaffa familj. jag tänker på dig ibland, även om vi inte hörs längre. men jag finns här, jag försvinner inte! jag hoppas att du mår så bra som du bara kan och att du kämpar, för du är en stark tjej!



krama benji extra hårt från mig och en mega stor kram till dig <3

2010-10-01 @ 19:57:19
URL: http://stinanoe.blogg.se/
Postat av: Madde

Kikar runt lite på andra föräldrabloggar på bloglovin, så lämnar ett spår. Ha en fortsatt trevlig kväll :)

2010-10-03 @ 22:39:30
URL: http://www.saramadeleine.se
Postat av: stina

vad bra att mina ord prickade :) det känns så gött när man kan hjälpa till, med allt liksom :D

vad skönt att höra att du börjar må bättre igen. jag ogillar verkligen sånt här. uscha! ni som skulle gifta er och allt? vad hände egentligen?

med mig är det bra. väldigt bra. jag älskar livet och lever det så fullt ut som jag kan :) går bibelskola och känner verkligen att jag hamnat rätt, verkligen!



kan du inte maila bilder på benji?

puss och kram

2010-10-17 @ 19:05:27
URL: http://stinanoe.blogg.se/
Postat av: Johanna, Jenny & Lina

en 7:e maj 2011 är det äntligen dags för den omtalade och efterlängtade Mammabloggalan. Under ett lyxigt dygn täffas vi härliga Mammabloggare – liten som stor - på fina Radisson Blu Royal Park Hotel i Solna med utsikt över vackra Brunnsviken. Där blir det mammalyx på hög nivå med bloggmingel, föreläsningar, utställningsmässa, prova på aktiviteter och toppklass underhållning. Med flera stora sponsorer kommer ni även gå hem med en härligt välfylld goodiebag!



Kvällen avslutas med en lyxig galamiddag där en fantastisk 3-rätters galamiddag serveras och toppas med en awardutdelning där årets Mammabloggare koras inom olika kategorier.



Vi hoppas på att få träffa just dig där – skynda dig att anmäla dig till 2011 – års stora händelse innan biljetterna tar slut!



Varma hälsningar,



Jenny, Johanna & Lina



Styrelsen Mammabloggalan



_____________________________________________________________

2010-11-04 @ 21:16:36
URL: http://mammagala.se
Postat av: Emelie

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).

2011-05-07 @ 13:46:05
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0