Gud så söt han är!

Min bloggpaus får börja imorgon tycker jag :) Ammade Benjamin för en liten stund sen, och bara en en lite stund senare slumrade han till, gud så söt han är! Nu ligger han tryggt i sin spjällsäng med sin pappa vakandes över honom, ja vi båda är helt förälskade i våran son! :) Bilder på min lilla son kommer senare, och jag kommer inte lägga ut ett helt fotoalbum på bloggen, känns kusligt att lägga ut blider på sitt barn när det finns vissa sjuka människor som snor bilderna.Det är iallafall vad jag känner :)

Nu ska jag snart gå och lägga mig, är sjukt trött! :)

Kommentarer
Postat av: Anna - Mamma till Saga & Hundtokig!

Längtar efter bilder!!! Det ska bli så kul att se underverket, och jag slår vad om att han är såå söt!



Vad bra att amningen funkar, för det är så bekvämt!



Nu känner jag hur synd det är att inte vi bor nära varandra eller så, tänk så mysigt att gå på promenader tillsammns och gå på babysim och grejer? Det skulle ju vara så skoj..



Passa nu på att sova medan du kan, hehe! Man lär dig att sova så fort det finns tid då man fått barn :)



Stora stora stora kramar till er <3

2010-03-01 @ 21:11:46
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser
Postat av: Anna - Mamma till Saga & Hundtokig!

Hehe, sådär var jag med! Jag kunde inte somna de första dagarna, låg bara och kikade på Saga! Ja, du får hemskt gärna visa några bilder över msn :D Då blir jag glader!



Krams på er!

2010-03-01 @ 21:27:20
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser
Postat av: Anna - Mamma till Saga & Hundtokig!

Vet du vad, jag tycker att det låter bra att du ska skydda honom! Du har ju liksom en anonym blogg och så :) Jag har ju mer en blogg åt mina vänner, och vågar därför lägga ut bilder på Sagis.



Jag måste säga att jag känner mig hedrad som får se bilder på Benjamin <3



Krams!

2010-03-01 @ 21:39:00
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0