Underbart väder!

Hejsan alla, hoppas allt är fin fint med er :) Med oss är det underbart, ska aboslut inte klaga :) Igår blev Benjamin 4 månader (!) det är helt otroligt vad tiden har gått, känns som om det var igår jag fick se mitt lilla troll för första gången! Hihih mamma älskar sitt troll :) Älskling jobbar så Benjamin och jag har det lite tråkigt just nu hemma, ska ringa mamma och se om vi kan komma över, kankse ha en liten picnick på deras bakgård, nu när vädret är heeeelt ljuvligt! :)

Kramar på er alla :)

Kommentarer
Postat av: Frågvis

Hej!



Måste få fråga dig vad du anser om detta..



Har läst många trådar på forum nu om många som önskar sig en flicka istället för pojke för att de menar att döttrar får en bättre relation till föräldrarna medan man förlorar sin son till svärföräldrarna. De menar att man blir lyckligare av en dotter.



Detta gör mig så arg och ledsen då jag har en son som jag älskar mer än allt.



Vad tror du om detta? Hur hanterar man sådana korkade påståenden?

2010-07-01 @ 03:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0