Världens förkylning

Jag har åkt på världens förkylning, halsen gör ont, nyser sjukt mycket, och som grädde på moset så har jag feber med! Så jag har varit sängliggande de senaste dagarna, och därav den dåliga uppdateringen, så ledsen för det!
Dagarna flyter förbi som vanligt och det börjar närma sig till den dagen då jag blir mamma! Hur mycket längtar inte jag?! Haha! :)
Innan jag avslutar detta inlägg vill jag tacka Anna som alltid lämnar så fina komentarer till mig, med massor av komplimagner och tips! Tusen tack gumman!
Anna är inte bara en underbar person, hon är även en fantastik mamma till lilla söta Saga!

Anna

Kommentarer
Postat av: therese - mamma till Tim

Hejsan.

nää va jobbigt att du också är sjuk

Fy fan..

Fast jag känner mig mycket bättre nu iaf och hoppas på att jag fort farande blir bättre

orkar inte var sjuk längre.

hoppas du med blir frisk snart. Krya på dig.. =)



Vad hittas på i helgen?



kramisa =)

2010-01-15 @ 00:53:42
URL: http://cutetess.blogg.se/
Postat av: Elin=) 17 år och mamma till Molly<3

Hoppas du frisknar till nu fort, så du får njuta av sista tiden som gravid =)

2010-01-15 @ 22:44:33
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/
Postat av: s t i n a

åh, vännen! jag är så slarvig med att skriva till dig och jag känner mig så dum :( jag vill ju prata med dig hela tiden, för du är så toppen bra :) jag hoppas att du blir frisk jättesnart och att vi båda blir bättre på att höra av oss :)



trevlig helg!

KRAM <3

2010-01-16 @ 00:39:04
URL: http://stinanoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0