Fredagsmys :)

Nu ska jag bara ta en lite paus från filmen jag och älsk kollar på för att göra ett inlägg :)
Veckan som gått har varit väldigt bra, men oerhört snabbt! Jag vet inte vart tiden flyger iväg, snabbt går det iallafall, och snart så är jag mamma, den tanken har fortfarande inte riktigt satt sig, även fast jag har varit gravid väldigt länge nu :) Tror nog inte riktigt jag kommer kunna förstå det tills jag har min bebis i min famn :) Längtar :)
Nej nu ska jag fortsätta kolla på filmen, ni får ha en trevlig kväll :)


Kommentarer
Postat av: Anna - Mamma till Saga & Hundtokig!

Hejsan gumman! Nu var det sådär längesedan igen! Jag har varit borta och varit datorlös, men nu är jag tillbaks och kan följa dig igen! Det har känts så jobbigt att inte veta hur allt går för dig, jag kan komma på mig själv med att bli orolig ibland! Hehe, men så klickar jag in här och allt är bara bra med er :)



Hoppas att du mår bra och så, det börjar väl bli en aning tungt och jobbigt med magen nu? Jag minns själv hur det var de sista veckorna!



Stora kramar från oss <3

2010-01-09 @ 14:45:36
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0