Börjar bli tungt

Jag har inte sovit ett dugg i natt, har inte kunnat hitta rätt position för att kunna lägga mig bekvämt, och så börjar det blir så tungt nu, och inte nog med det, just när man ska läg sig så har bebisen ett disco i magen, mammas lilla busunge :)
Magbilder kommer snart jag lovar er, har slavat lite när det gäller att få upp bilderna på bloggen, men har inte direkt haft någon vilja att lägg upp bilder, men det kommer ska ni se :)
Nej nu ska jag försöka inta position och fint drömma mig bort, God natt :)

Kommentarer
Postat av: Anna - Mamma till Saga & Hundtokig!

Hoppas att du kunde sova! Jag brukade somna runt 3 varje natt, en tog då en rejäl sovmorgon :)

Min bebis älskade också att ha disco!

Men som tur var följdes discot av en härlig sovmorgon för både mig och Sagis :)



Vet du vad jag tycket var det bästa att göra under min förlossning? Lyssna på kroppen, för den berättar allt för dig! Och var inte rädd för att ta bedövning, men om du känner att du vill försöka utan så tycker jag att du ska göra det :) Men om du måste ta t.ex ryggbedövning så är ju inte det hela världen(dem är faktiskt helt underbar :P) och den känns inte alls att ta :)



Jag är övertygad om att det kommer att gå finfint för dig!

Vad skoj det ska bli med nya magbilder! Det måste vara jättestor skillnad från de tidigare :)



Stora stora kramar från oss!!!

2010-01-12 @ 10:24:34
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/
Postat av: therese - mamma till Tim

Åå snart är det dax att plutten tittar ut.

hehe.

Hejsan.

Hoppas de är bra med er?

Här är det så där har åkt må magsjukan..

Har börjat blogga igen så ta en titt om du vill.

kram kram.

2010-01-12 @ 22:48:48
URL: http://cutetess.blogg.se/
Postat av: Elin=) 17 år och mamma till Molly<3

Kommer ihåg det där jobbiga med att hitta en bekväm sovställning hihi =P

Hoppas du får till det på något vis =)



Saknar min lilla mage även om det är skönt att slippa den... Men det är så mycket mysigare att ha sin älskade dotter/son i famnen=)



Lycka till med allt =)

Kram

2010-01-15 @ 22:46:29
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0