A normal day

Hejsan.
Har absolut inte orkat göra något, när man är förkyld och blir allt tyngre kan man faktiskt inte hjälpa att tycka lite synd om sig själv, så därför har jag bara tagit hand om mig och min kropp, hur egoistisk känner inte jag mig? Usch :(
Men nu är jag nog på bättringsväg så nu ska jag nog allt komma igång med mitt bloggande!
Hoppas ni har haft en dag :) Vad har ni för planer inför helgen?
Jag själv ska nog ägna min tid med min pojkvän, känns att det behövs eftersom jag bara ahr tagit hand om mig själv denna veckan, han måste också få uppmärksamhet! :)

Ha en bra kväll :)


Kommentarer
Postat av: Diana - Gravid ♥

Krya på dig!

2010-01-21 @ 21:44:25
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: Elin =) 17 och mamma till Molly <3

Hejsan!



Ja det är klart att det är annorlunda än vad jag trodde, men inte åt det negativa hållet. Utan det är så mycket roligare och helt underbart att vara mamma. Det går inte att beskriva känslan med ord riktigt faktiskt=) Men det finns inget bättre än att få vara mamma =)



Folk brukar fråga mig om jag inte blir trött/irriterad på när Molly skriker oavbrutet i 2 timmar t.ex men det blir jag verkligen inte. För det första så är det ju någe som antagligen gör ont, så hon gör det ju inte för att vara elak... och så det där lilla leendet som kommer fram det står man sig på i evigheter =) Kan inte beskriva det så mycket bättre=P Inte mer än att du väntar dig det bästa som kan hända=D

Kramar

2010-01-22 @ 07:48:10
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/
Postat av: Anna - Mamma till Saga & Hundtokig!

Egoistisk? Det är juinte egoistiskt att ta hand om sig själv, det behöver din kropp nu! Du är ju stor och tung, plus att du varit sjuk. Nej, var lite ego och ta hand om dig själv du för det är du värd! Du och din kroppgör just nu ett fantastiskt jobb och har ännu en stor uppgift kvar att hantera om några veckor :)



Vill också bara tacka för den fina du skrev om mig i ett inlägg nedan! Det värmde så gott <3



Stora stora kramar på er <3

2010-01-22 @ 12:32:43
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/
Postat av: s t i n a

Jag håller med Anna, du är inte egoistisk bara för att du har tagit hand om dig själv länge nu. Du behöver det. Han klarar sig säkert bra själv, men du har ju två liv att ta hand om. Tänk inte så, utan låt dig och barnen faktiskt få stå i centrum nu. Det är iaf mina tankar om det hela :)



sv: Skönt att du är tillbaka igen :) Det går sådär för mig också med bloggandet, men det ger sig säkert och blir bättre snart igen :)



Kraam

2010-01-22 @ 16:36:02
URL: http://stinanoe.blogg.se/
Postat av: Sara - Alicias mamam & gravid

Grattis till bebisen! Har ni kollat kön? :)

2010-01-23 @ 18:42:27
URL: http://saralovdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0