Snart bara 1 månad kvar!

Kan ni tänka er, om bara 3 dagar så är det 1 månad kvar till den beräknade födseln, nu börjar det verkligen dra ihop sig! Jag blir nervösare för varje dag som går och vill just nu bara tänka så lite  som möjligt på att jag ska bli mamma! Jag längtar ju såklart, men fortfarande känns det så himla nervöst så jag vet inte vart jag ska ta vägen!
Och min kille, han är inte lugnare än jag, för nu går han runt som en spion efter mig och ser till att jag inte gör något ansträngande, och så frågar han lite då och då, har du värk ännu? Lova att säga till om du känner något, vi åker direkt till sjukhuset då! Ta dig samman mannen, jag tror han är mer nervös än vad jag är :)
Nu ska jag fint ta mig en kopp te och vila mina stackars fötter :)


Ha en fortsatt trevlig tisdag!

Kommentarer
Postat av: stina

ja du, kan man tänka sig! en månad! kommer du att lägga upp bilder från bb och grejer `? hade varit roligt att se :)



vet du? jag har fixat baldejt! en kompis till mig ville gå och jag är superglad!



puss på dig

2010-02-03 @ 16:02:59
URL: http://stinanoe.blogg.se/
Postat av: Anna - Mamma till Saga

Hej älskade gumman!! Nu var det så länge sedan jag var ute här, och jag får riktig ångest! Usch, vad jag liksom saknar dig och din blogg :)

Jag är så rädd att jag ska missa din förlossning!!

Håller precis på att flytta in i min nya lägenhet och där är det ju lite ont om internet, men jag ska verkligen försöka att hålla koll :)

Vet inte vad jag gör om jag missar det.. Nej, fy tusan!



Hoppas att det är bra med er och att den lill* snart kikar ut :D



Stora stora stora kramar till er!

2010-02-04 @ 14:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0