Jag kan inte somna!

Jag kan inte somna, hur jag än gör så kan jag inte somna, för det första så är jag så nervös att bebisen kommer när som helst, och för det andra så har jag lite värk, påminner om mensvärk och håller i sig i någon minut, men det är inte så att det gör ont, bara obehagligt.
Jag uppdaterar ifall det händer något under natten, och är det så att jag inte hinner uppdatera innan det händer något så har min lilla syster tillgång till min blogg, så hon kommer hålla er uppdaterade när jag är på förlossningen!

Nu ska jag gå och kolla lite på Tv, sen får vi väl se vad som sker!

Ta hand om er! :)

Kommentarer
Postat av: Anna - Mamma till Saga & Hundtokig!

Det låter lovande gumman! Kommer värken och går, eller är den konstat?

Jag hade typ sån värk, som du beskriver under hela den 7 oktober och den 8:e kom ju Saga!! Jag sitter här i sängen och kan bara inte sova, är på tok för spänd! Tänk om din lillsnutt är på väg? Wwohoo!!

Vad underbart, är så glad för er!

Vet ju hur det känns när målet är nära :D



Förök att vila, och var inte så nervös. Det kommer att gå toppen, för detta fixar du galant!



STORA KRAMAR!! <3

2010-02-28 @ 01:23:46
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser
Postat av: Anna - Mamma till Saga & Hundtokig!

Släpper det inte alls? Eller har du typ ont i några minuter och sedan lugnt en stund? Eller är det värk helahela tiden?

Ohhhh, så roligt!!!

2010-02-28 @ 01:35:55
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser
Postat av: Anna - Mamma till Saga & Hundtokig!

Haha, du skulle ha sett Sagas pappa! Han höll på att få slag när mina värkar drog igång på riktigt :P Men på förlossningen lignade han ner sig!



Har du haft några förvärkar? För de brukar kunna sitta i, typ i en kvart, en halvtimme eller tilloch med flera timmar. Man känner direkt skillnaden på förvärk och riktig värk, eftersom de riktiga kommer och går i intervaller. När man är i det rikgtiga förlossningsarbetet så kommer de typ med 1 minuts mellanrum och är ca 1 minut långa. Men du? Om värkrn börjar komma och gå, håll koll på klockan och ta tid :)



Hoppas att det är riktiga värkar och inge förvärkar nudå!



Krams!

2010-02-28 @ 01:47:10
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser
Postat av: Anna - Mamma till Saga & Hundtokig!

Hoppas hoppas! Det låter lovade :D

Jag borde också sova, men kan ju inte nu ju! Så spännande!! Men du, försök att vila. Man tjänar på det :P

Fast jag vet hur svårt det är, hehe! Jag var uppe hela natten innan Sagis kom :P



Kram

2010-02-28 @ 01:53:18
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser
Postat av: Anna - Mamma till Saga & Hundtokig!

Ohhh, hoppas!! Jag borde sova, men kan verkligen inte! Är för spänd :D



Försök att vila nu gummsan så att du orkar med!

Så hoppas vii på att det kommer en bebis idag eller i möra!!



Krams <3

2010-02-28 @ 02:01:27
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0