God afton!

Har ni någonsin känt att det inte är ni som tappar bort era saker utan att de är lägenheten som gömmer dem? Har vandrat omkring i våran lägenhet som en pingvin i hopp om att hitta mina tofflor som jag inte kan vara utan, men vart jag än letar hittar jag dem inte, Konstigt..
Min vecka har varit bra hittils, dock har jag inte kunnat sova bra, men det är tack vare magen :)
Kan ni tänka er att det snart bara är 3 veckor kvar?! Jag har fortfarande inte riktigt fått grepp om det, jag menar, var det inte typ för någon vecka sen jag startade bloggen? Tiden flyger verkligen fram :)
Nej nu ska pingvinen traska vidare i hopp om att hitta sina tofflor :)

Ni får ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Anna - Mamma till Saga & hundtokig!

Hehe, jo jag känner igen det där med att det försvinner saker! Fast jag tror att det är små hustomtar som gömmer sakerna :P



Ja, tänk att det bara är 3 veckor kvar! Jisses! Tänk att jag har följt dig sedan vecka 12.. Det är längesedan nu det! Jag längtar ihjäl mig!! Är du ute något på msn? Jag försöker att hålla mig ute lite då och då så att vi hinner prata innan bebisen din kommer :)



Stora stora kramar!!

2010-02-10 @ 11:27:11
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/
Postat av: Therese - Mamma till Tim

Hej. vad roligt det låter när du kallar dig för pigvin de är såå sant man går ju som en sådan. de var ett gulligt smeknamn måste jag säga. =)



Åå jag känner också igen mig om att de försvinner saker å man letar men hittar dom inte. Hoppas du hittar dinna tofflor snart.



Hoppas de är bra med er tre?

Snart så är de dax är du nervös å så?



Kramar i massor..

2010-02-10 @ 12:59:35
URL: http://cutetess.blogg.se/
Postat av: Therese - Mamma till Tim

Hej. vad roligt det låter när du kallar dig för pigvin de är såå sant man går ju som en sådan. de var ett gulligt smeknamn måste jag säga. =)



Åå jag känner också igen mig om att de försvinner saker å man letar men hittar dom inte. Hoppas du hittar dinna tofflor snart.



Hoppas de är bra med er tre?

Snart så är de dax är du nervös å så?



Kramar i massor..

2010-02-10 @ 13:06:16
URL: http://cutetess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0