Allt går bra!

Jaha hejsan antar jag..Hehe är inte så bra på att blogga för jag inte har någon blogg, men jag ska försöka mitt bästa... Jag är bloggerskans lilla syster som ska hålla er informerade. Allt har gått bra hittils, när hon kom in till förlossningen så var hon har jag för mig 1 cm öppen. Sen har det inte hänt så mycket mer hon fick en sovdos för att somna för att hon tydligen inte hade fått någon sömn under kvällen, kan jag förstå! Jag uppdaterar när jag vet mer, och när hon har vaknat...


Kommentarer
Postat av: Anna - Mamma till Saga & Hundtokig!

Tack för uppdareingen! Väntar ivrigt på nästa!!



Skickar stora kramar till dig hjärtat, det är tungt och svårt men det går! Kämpa på, för snart är din fina bebis här!



Kramar <3

2010-02-28 @ 10:27:13
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0