1 vecka till bf :)

Ja mina vänner, nu är det alltså bara 1 vecka kvar till bf, snacka om att tiden har gått fort, nästan lite för fort :) Jag är mamma snart, kan inte få in det i huvudet, jag ska ha ansvar för ett barn snart!
En sak jag inte har tänkt på så mycket under graviditeten är hur jag skulle klara av detta ifall min kille en dag tar beslutet och lämnar mig? Hur ska det då gå, kommer jag vara lika stark då som ensamstående mamma? Nej usch den tanken skrämmer mig, kanske därför jag inte tänkt på den så mycket. Men man måste ju tänka lite, man vet aldrig när det tar slut mellan mig och min kille, förhoppningsvis aldrig såklart, men lite orolig är jag ju, även fast jag vet att han kärlek till mig är otroligt stark!
Nog om det nu. Idag ska jag och min kille ta det lugnt och samla krafter inför imorgon, då vi ska ha släktträff som jag berättade om tidigare. Jag tror småbarnen kommer ha en rolig tid och kolla på mig medans jag traskar runt som en liten pingvin, jag traskar verkligen som en, blir nästan värre och värre för varje dag som går! Tex häromdagen kunde jag inte resa mig ur sängen, utan var tvunegn att be min kille om hjälp, haha ja så kan det gå!
Nej nu ska jag kolla på lite tv, och ta mig ett mellanmål!

Ha det bäst! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0