Efter regn kommer solsken.

Klockan är 20 i ett och jag kan inte sova. Av lycka. Anledningen till att jag vart borta är följande. Jag och min underbara kille hade separerat. Jag var inne i en period då jag inte vill ha någon kontakt med omvärlden, knappt att jag ens orkade med mig själv.
Men nu, efter 3 månader, så ser det ut som allt är påväg uppåt igen. Ska inte hoppas för mycket, men allt verkar positivit nu.
Tack till alla er som fortfarande följer min blogg, ni är guldvärda!
Ska verkligen försöka att blogg så mycket jag bara kan!
Benjamin mår förövrigt jätte bra och kryper omkring och tar i allt han når, mammas lilla troll. <3

Kommentarer
Postat av: Anna - Ensamstående mamma, hunduppfödare & stolt vegetarian.

Hejssan, gumman! Skoj att höra från dig giegn, jag kikar in OFTA för att se om du skrivit :)

Härligt att höra att allt ser bättre ut och att du mår bättre :)

Skriv så mycket du kan, vill och orkar! Saknar dina inlägg!



Stora stora kramar från oss!

2010-12-12 @ 23:46:53
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/
Postat av: stina

ja, nu var det ett tag sedan som du skrev här! jag har saknat dig! hur är det med dig?



kramar

2010-12-14 @ 11:11:18
URL: http://stinanoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0