Sk*t också...

Varför måste livet ha stunder då man bara vill lägga sig och dö? Det är därför jag inte uppdaterat, jo visst jag har haft tid och tänkte göra det iallafall 3 ggr i veckan.. men nej så blev inte fallet... Istället fick man ta itu med annat.. fy f*n asså.. Jag orkar verligen inte leva just nu, det enda som ger mig styrka just nu är min son, när han kollar med sina stora söta ögon på mamma, ja klart jag inte ska ge upp då.. Vi ska väl hitta ett sätt att ta oss igenom detta.. right?


Hopaps iallafall ni mår bra :)

Kramar<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :)

Precis, och nu bor jag inte hemma på ett tag, går bibelskola i Mariannelund. Det finns datorsal här, men man sitter inte här SÅ ofta liksom. Det finns lite annat att göra. IOchh nu träffar man en massa nya människor, pratar, och allt. Så det är nice. Men jag kommer nog åka hem på helgerna, en del så då får vi höras!



Kram

2010-08-24 @ 17:17:22
Postat av: Anna - Ensamstående mamma, hunduppfödare & stolt vegetarian.

Hej gumman!

Jag hoppas att allt är bra med dig men blir lite orolig av ditt inlägg. Skriv gärna till mig på msn eller släng iväg ett mail om du vill prata! Jag ställer alltid upp :)

Ja, och jag och Sagas pappa är ganska korta, så det är kanske inte så konstigt att Saga är liten :P



Stora kramar på dig!



2010-08-25 @ 21:12:45
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/
Postat av: stina

det var jag som skrev kommentaren där det inte var något namn :P

2010-08-27 @ 15:19:26
URL: http://stinanoe.blogg.se/
Postat av: Anna - Ensamstående mamma, hunduppfödare & stolt vegetarian.

Ja, skicka iväg ett mail gumman, för jag blir så orolig för dig. Hoppas att du mår bra tots allt, och att allt är bra med lille Benjamin!

2010-09-01 @ 13:56:50
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/
Postat av: Anna - Ensamstående mamma, hunduppfödare & stolt vegetarian.

Hej gumman! Jag är ledsen att det har blivit så!

Jag har saknat dig med, men hade på känn att det var det som hänt. Jag hoppas att allt löser sig till det bästa för dig och Benjamin!

Hör av dig om du vill prata, jag saknar dig också :)



Stora stora kramar till er <3

2010-09-20 @ 00:37:02
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0