ursäkta!

Usch förlåt för min dåliga uppdatering idag, men ibland har jag dagar då jag inte känner för att alls  blogga, ja det har väl vi alla någon gång? :)
Idag har jag inte gjort så mycket, bara försökt ta det lugnt och vilat upp mig, samtidigt pluggat som en dåre, usch jag gillar inte skolan när det är massor med prov :(
Vad har ni haft för er idag då? :) Hoppas ni har haft en bra dag iallfall, för jag har väl också haft en riktigt bra dag! :)

Snart så ska jag på mitt första ultraljud, och jag längtar verkligen, hoppas jag kommer kunna dela med mig av ultraljudsbilderna, för det kanske jag inte vill, kanske vill be¨hålla dem för mig själv? Haha nej men jag skämtar bara jag kommer säkert vilja lägga ute dem :)

Hörs senare :)

Kommentarer
Postat av: Robin

Allt är bara bra med mig :) trött bara efter arbete !

Hur mår ni två då? allt väl?



Ultaljud säger du... de är jätte roligt.. har sätt några på mina 3 gudbarn så de är verkligen häftigt :)

2009-09-07 @ 20:51:48
URL: http://raawr.webblogg.se/
Postat av: Robin

magiskt... oja.. tillomed mer än så !

jag har bara fått chansen en gång att känna guddottens sparkade när hon var på väg till världen men de är maktigt

2009-09-07 @ 21:12:50
URL: http://raawr.webblogg.se/
Postat av: Robin

De är bättre än så.. de är väl mycket bättre än att ha en inom dig... du har en människa i dig !



Tragiskt nog kan inte en kille uppleva samma kraftiga känsla som en kvinna gör!'

2009-09-07 @ 21:33:47
URL: http://raawr.webblogg.se/
Postat av: Robin

Smärtan under själva förlossningen är ju så klart olika... de kan ju vara otroligt lät eller otroligt svårt...



Men tänk så här... att de är ingen fara, allt funkar i slut ändan... allt handlar om att vilja :) allt kommer gå bra :)

2009-09-07 @ 21:58:48
URL: http://raawr.webblogg.se/
Postat av: stina

ja, det är fint med mig :)

ska krypa ner i sängen nu, så det blir nice.



kramen

2009-09-07 @ 22:08:05
URL: http://stinanoe.blogg.se/
Postat av: Anna - Gravid & Hundtokig!

Hejsan!

Jag bara rös när jag läste "ultraljud"! Du ska bara veta vilken upplevelse det är! Jag kunde inte hålla tårarna tillbaks :)

Vill så gärna se bilderna, så när de är tagna får du gärna dela med dig om du vill såklart :)



När är ultraljudet?



Sedan svar på dina senaste kommentarer hos mig :)

Det är det bästa som finns att shoppa till barnet! Inget går upp emot det :P

Det går säkert att lösa aså att du får plugga hemifån, man brukar kunna prata med sina lärare och så. För jag lovar att det kommer att bli tungt, bara att kliva upp kommer att vara kämpigt. Tröttheten en bit in i graviditeten går inte att beskriva.. Den är jobbig!

Sedan blir man ju kroppsligt tung också, det är inte alla dagar man har en stor och tung ryggsäck hängades frampå! Jag har bara gått upp ca 7 kg, men det räcker det :P



Stora kramar till er!

2009-09-08 @ 12:04:04
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0