Nu vet min lärare

Hejsan alla, hoppas ni haft en bra dag =)

Idag har jag berättat för min lärare att jag är gravid, och jag blev  helt chockad över hans reaktion, han blev helt överlycklig! Han frågade såkalrt om jag ska behålla mitt barn, och när jag sa ja, ja då blev han nog ännu gladare, han gav mig beröm och sa att jag är stark som orkar gå igenom detta, och att jag kommer bli en bra mamma, så det glädjer mig såklart att han tog det så bra! :) Hoppas bara alla andra tar det lika bra... =)

vad har ni gjort idag? =)

Kommentarer
Postat av: Anna - Gravid & Hundtokig!

Vad härligt att han tog det så väldigt bra! Jag blev nästan lite rörd här bakom skärmen :)

Härligt med personer som stöttar när man behöver det mest!



De som inte tar det bra ska du inte bry dig om, som jag sagt förut. De förstår inte vilken fin gåva du har fått och om de hade fått denna underbara gåva så hade de kanske bara kastat bort den på grund av egoism! Nej, samla på fina och stöttande personer och låt resten sköta sitt!



Stora kramar!!

2009-09-21 @ 19:58:15
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/
Postat av: karin boström

Hej igen! Var ett tag sen sist..jag är sååå dålig på att kommentera..bättring på mig själv!!

Så bra att läraren delade lyckan med dig!

Och, du, huvudvärk verkar alla ha nu, med feber! Brukar gå över efter tre-fyra dagar..

Jag har själv haft det...

Krya på dig, och var rädd om lilla "bebbemagen"..//

Kram på dig..//

2009-09-22 @ 11:58:35
URL: http://kicki-jakt.blogspot.com
Postat av: Sandra

vad bra att din lärare tog det så som han gjorde :) lycka till med allting!

/ sandra

2009-09-22 @ 16:53:33
URL: http://justlivingourlifes.blogg.se/
Postat av: Sanna

Va härligt att han tog det så bra! :) och alla som inte gör det, skit bara i dom! det är inte ditt problem att dom inte ser det stora veckra i det hela med din graviditet <3



Har inte läst en enda blogg på evigheter så nu har jag sjukt mycket att läsa ikapp :O kommer nog ta några dagar innan jag lyckats ta mig igenom alla, så att jag ligger i fas igen :P men nu ikväll kommer jag i alla fall att läsa ikapp din! hoppas allt är bra med dig och bebismagen och att du haft en bra helg! :) vad har du haft för dig? kraam <3

2009-09-27 @ 22:17:09
URL: http://essesset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0