Nu blir jag lite irriterad?

God dag, hoppas ni alla mår riktigt bra! :)

Gick nyss in på bloggen för att kika runt lite eftersom att jag har legat i sängen hela dagen idag, både magont och förkyld. Så när jag kommer in märker jag att mina bilder som jag la in igår är borta, och att min kille skrivit ett inlägg... Han är mycket välkomen att skriva ett inlägg i min blogg när han vill, men jag känner att han inte har någon rätt att ta bort bilder jag har lagt in, mina bilder mitt val att lägga in dem, så det är det första jag blev irriterad på. Det andra jag blev irriterad på är den anonyma personen som skrev en komentar under inlägget min kille skrev, tro mig jag är mycket förståndig vad det innebär att vara gravid, jag ÄR ju gravid så jag borde ju förstå eller hur? Sen att han är orolig att jag mister vårat barn är väl självklart? Han vill ju ha barnet lika mycket som jag vill, annars hade vi ju inte bestämt oss för att behålla det? Han är inte rädd för att folk ska veta vem vi är, men jag är inte riktigt redo för att visa mig, så du har inget med att göra om varför vi ska ha en blogg eller inte, jag har all rätt att vara anonym, det är min blogg, jag skriver om vad jag vill, eller hur? :)
Sen att det påminner dig om att han skriver likadant som jag så varsågod låt det påminna dig om det, för jag vet att det jag skriver om är äkta och inget påhittat, jag är gravid, har en kille och är sjukt lycklig, och har bestämt mig för att dela med mig av min graviditet med andra bloggare, för att jag tycker att det är roligt att blogg.

Förlåt för ett sådant negativt inlägg, skulle bara skriva till den som skrev komentaren, ni andra har vart underbara som sagt så stöttande ord till mig, massor med kärlek till er! :)<3


Kommentarer
Postat av: Fatima

Jag tycker inte du ska bry dig om de anonyma personen, för de är säkert bara avensjuka, du ska vara lycklig nu under din graviditet och abra skita i dom som bara är negativa.



2009-09-03 @ 16:17:37
Postat av: Anna - Gravid & Hundtokig!

ry dig inte i den där anonyma personen.. Det är bara en idiot som inte vet vad han/hon talar om.

Självklart är man rädd att mista sitt barn, speciellt under de tidigaste veckorna! Jag går hela tiden runt och nojjar, trots att jag är i vecka 35 :)

Tror att minsta förkylning eller annat ska kunna göra att den lilla dör. Man blir sån när man väntar barn! För man älskar ju redan den vackra där inne så mkt!



Sådär ja! Nu ska vi vidare till att svara på det du frågade mig :)

Jo, jag börjar bli lite nervöd, det är som sagt nära nu och jag kan knappt vänta! Vill bara ha ut den här ungen nu!

Känns som om jag väntat i en evighet, och just nu går tiden löjligt sakta.. Sitter här med enorma smärtor i ryggen, revbenen och benen och bara tänker på hur mysigt det vore att sitta och amma nu istället. Men den som väntar på ngt gott :)



Hoppas att allt är bra med din lilla familj, och ta hand om den lilla sötnosen i magen!

2009-09-03 @ 21:27:32
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0