Mitt internet är konstigt

Hej alla där bakom datorskärmen, hopaps allt är fin fint :)

Mitt internet har varit helt konstigt vilket har lett till att jag inte kunnat publicera några inlägg, vilket jag nu ska försöka :)

vad har ni haft för er idag då :) Själv är jag  på bättringsväg tack vare 3 dagar hemma från skolan, så imorgon blir det såklart för mig att vakna och gå till skolan! :)
Ananrs så flyter dagarna på precis som vanligt och min mage har börjat synas mer, skall försöka lägga in en bild ikväll :)


Kram.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Usch din stackare, så du har också varit sjuk :/ jag har haft en del att göra så har inte hunnit läsa bloggar, den lilla tid jag har haft över har jag ägnat åt att vila och sova för att inte bli mer sjuk. Du får fortsätta krya på dig och tack det ska jag med göra! :) va spännande och kul att magen börjar synas mer :) kram

2009-10-01 @ 10:37:22
URL: http://essesset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0