Livet är bara underbart<3

Sitter och tänker framåt i tiden, framåt då jag äntligen får hålla mitt fina barn i mina armar, skyddad från allt det onda, skyddad av mig och sin pappa. Jag tänker på hur jävla lycklig jag kommer att bli, vilka känslor jag kommer få uppleva, och hur mycket jag kommer älska mitt barn. Jag vet att jag bara tjatar om hur lycklig jag kommer vara, men jag kan bara inte förstå hur man kan förälska sig i något så snabbt, vilken känsla man få inom sig varje gång man bara tänker på sitt barn, det är ju som att vara nykär, fjärilar i magen! Ohh jag älskar att vara gravid!


Tack till mina läsare med, jag vet helt säkert att ni är de bästa läsarna man kan ha, i hela universum! Även fast jag inte känner er, så ska ni veta att ni har blivit en del av mitt liv, jag älskar er<3

Kommentarer
Postat av: Iida

Ja men det är så, läsararna som kommenterar blir som vänner :) Haft en bra helg? Kram <3

2009-09-20 @ 17:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0