Ibland blir inget rätt.

Hejsan solsken, hoppas ni haft en bra dag.
Idag fick en av mina klasskamrater reda på att jag är gravid,och hon tog inte det så himla bra,men hon lovade att vara tyst om det, än sålänge. Hon stod nog och glodde på mig i minst 5 minuter, och frågade varför jag inte hade gjort abort, och att hon kunde följa mig för att göra abort,hon blev nog inte heller så glad när jag berättade att jag ska behålla mitt barn.
Sen fick min idrotts lärare reda på att jag är gravid, men han tog det faktiskt bra :) Han sa att om jag bara är närvarande på lektion så ska jag nog kunna få godkänt :)
Vilket är bra. Jag kommer inte gå ut andra ring tror jag inte, men jag kommer iallafall försöka gå till jullovet, men vi får se hur det blir :)

Vad har ni gjort idag? =)


Kram sålänge :)

Kommentarer
Postat av: Iida

Bry dig inte om din klasskamrat! Ibland måste man låtsas som man inte bryr sig även om man blir ledsen! Läs kommentaren som jag fick i min blogg.. Det gjorde mig ledsen men jag kan inte ta åt mig, då kommer jag aldrig bli ig själv igen! Det finns tyvärr gott om idioter där ute! kram

2009-09-17 @ 19:26:08
URL: http://angelmommy.blogg.se/
Postat av: saga

nej inte så bra, sj? :)

2009-09-17 @ 20:29:09
URL: http://sagaaa.blogg.se/
Postat av: Iida

Tack för dina fina ord gumman! Jo allt är bra med mig! Själv? Hur mår magen? Har du mått illa o så eller? kramis

2009-09-17 @ 21:58:36
URL: http://angelmommy.blogg.se/
Postat av: Iida

Okej m jag mådde också väldigt illa! Men det går ju över på dagen som tur är :)

2009-09-17 @ 22:20:37
URL: http://angelmommy.blogg.se/
Postat av: Sanna

Skit i klasskompisen, fortsätt stå på dig gumman för du är så cool och bra! :) Skönt att du nog får godkänt i alla fall :)



Sv: Jodå, det är bra med mig. Hoppas allt är bra med dig med? Jag har haft så mycket för mig den här veckan att jag knappt hunnit med att blogga och läsa bloggar. Har läst ikapp din nu i alla fall :) idag har jag jobbat och snart ska jag in till stan och träffa en kompis. Sen ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Antingen blir det fika med en kompis, fira min lillebror eller ha filmkväll med några kompisar. Vad ska du hitta på då? :) Kram <3

2009-09-18 @ 15:37:22
URL: http://essesset.blogg.se/
Postat av: Anna - Gravid & Hundtokig!

Strunta i den där klasskompisen. Det är du som förstår vikten av den gåvan du har fått!

Desto skönare var det att din lärare verkade ta det bra :)

Jag pluggade då jag fick reda på att jag var gravid, och när jag till slut vågade berätta det för min lärare så såg det ut om om jag sagt att jag fått HIV eller något sådant.. Men, då jag sa att jag skulle behålla barnet så sken hon upp och såg riktigt lättat ut!

Men efter det så berättade hon detta för min andra lärare, utan mitt tillstånd och han den virrhögen började berätta det för elever i sin fotoklass! Sedan så efter att jag hoppat av linjen "råkade" han säga det till hela min klass.. Som jag ännu inte sagt något till!

Gissa om jag var arg och besviken.. Det är liksom en sån nyhet man vill berätta själv. Och sedan så väljer man ju faktiskt vilka man vill säga det till!



Vet du vad du borde göra?

Hör efter med lärarna och så om det är ok, att plugga hemifrån den sista tiden. För att plugga klart vore ju det absolut bästa :)

Det kommer med all säkerhet att vara tungt, men det kan man klara av med lite skinn på näsan, och det verkar du ju ha!



Stora Kramar!

2009-09-18 @ 18:52:08
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0