Hejsan..

Hejsan! Nu medans min tjej borstar sina tänder, så ska jag passa på att skriva ett inlägg, och ta bort bilderna som hon nyss la in, känns inte rätt att min tjej sätter ut bilder på sig, nu när hon vill vara anonym, jag hoppas ni förstår min åsikt. Jag vill bara hennes bästa och vill skydda henne så mycket som jag kan, just för att jag älskar henne.

Imorgon är jag ledig så ska passa på att ta hand om min sjuka flickvän som inte ska till skolan imorgon, hon mår verkligen dåligt och jag är rädd att hon mister vårat barn,

Nu ska jag inte skriva mer, för jag märker hur rörigt det blir när jag skiver, så.

God natt..

Kommentarer
Postat av: ????

Mister barnet för att hon är förkyld? Jag tror inte ni riktigt är införstådda med vad det innebär att vara gravid. Och ta bort bilderna för att "skydda" henne? Om du/ni är så himla rädda för att folk ska veta vem/vilka ni är varför ens ha en blogg????Och hur du skriver, påminner OTROLIGT mycket om hur din flickvän skriver...

2009-09-03 @ 11:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0