Hejsan!

Nu har jag kommit tillbaka från skolan, fick sluta lite tidigare för jag hade huvudvärk så jag knappt unde sitta ner normalt, så ligger nu i soffan med en kopp te som min mamma har gjort åt mig, hon är nämligen på besök =)
Hoppas ni alla andra iallafall har haft en bra dag?

Fick en fråga om ultraljudet via mail, och den personen undrade om jag kanske har tvillningar i släkten, och nej det har jag inte, verken från mammas eller pappas sida, så jag väntar med all sannolikhet inga tvillingar, vilket jag inte vet vad jag ska tycka om, jag kommer ju bli gravid i framtiden med, så ingen brådska med att få flera barn samtidigt för mig inte =)



Dagens fråga: Vad tror du jag väntar, en flicka eller en pojke? =)

Kommentarer
Postat av: Iida

Haha vrf blev du tårögd av det gumman? :)

Jag har en känsla av att du kommer att få en son faktiskt :) Men vad spelar könet för roll egentligen, bara barnet är friskt! :) Vad tror du själv att det är? kramisar

2009-09-22 @ 16:09:56
URL: http://angelmommy.blogg.se/
Postat av: Natalie

Så lite så (: Kul att man kunde vara till hjälp!!Jag tror det blir en liten pojk (:

2009-09-22 @ 17:22:28
URL: http://natalieutanh.webblogg.se/
Postat av: Anna - Gravid & Hundtokig!

Oj, vilken svår fråga! Jag får nog vänta ett litet tag med mitt svar, får fundera på den lite :)

Tänker du fråga vad det är för kön?



Stora Kramar!

2009-09-22 @ 23:33:26
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0