God Kväll =)

Nu har jag pluggat klart känner jag, och mår fortfarande inte så jätte bra, men ska till skolan imorgon ändå.
Nu har jag bytt lösen på min blogg, och bara när jag tittar på så kommer min kille få skriva inlägg, för nu har vi grälat och grälat över det, och nu är vi överens om att detta är det bästa sättet att få oss båda nöjda och glada på, jag ebr så mycket om ursäkt för hans beetende, ska lägga in fler bilder sen, för det vill jag :) <3


Har ni alla haft en bra dag idag? :)



Hörs senare :)

Kommentarer
Postat av: Robin

Man får tacka att du tycker om min blogg =)

Jag har just börjat med den och hoppas på att folk läser och förstår hur jag tänker om man säger som så !



Och jag är jätte imponerad över dig som person, du verkar som en stark person! för du som blivande Mamma och allt! djupt imponerad !

2009-09-03 @ 22:18:46
URL: http://raawr.webblogg.se/
Postat av: Robin

SV: Du är värd de :)

2009-09-03 @ 22:27:46
URL: http://raawr.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0