Dags att säga adjö!

Popcornen är färdiga, likså coca colan som står framme på bordet, i vårt fina vardagsrum, i vårt underbara liv, som min kille och jag får dela på tillsammans, snart så kommer vi inte längre vara 2, snart är vi 3,snart sitter vi med vårt barn i famnen och kollar på tv, går upp mitt i natten ifall vårt barn behöver oss då, oh, jag blir lycklig bara jag tänker tanken. Jag kan inte förställa mig hur mitt liv hade vart utan min pojkvän och mitt barn i magen, no life without them<3

Mina kära läsare, ni får ha en fortsatt trevlig natt framför er, så hörs vi imorgon, massor med kärlek till er!


Kram<3

Kommentarer
Postat av: Iida

Så lite så

2009-09-27 @ 11:24:05
URL: http://angelmommy.blogg.se/
Postat av: Anna - Gravid & Hundtokig!

Så härligt det låter, ni kommer att bli en liten familj! Visst är tanken svindlande och helt underbar?



Kramar i masor!

2009-09-27 @ 13:36:09
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0