Blutsaft?

Jag har typ drabbats av världens huvudvärk! Har lite svårt att skriva av smärta så om jag stavar lite hejvilt så förstår ni varför! Imorgon hade jag tänkt att gå och köpa mig en flaska blutsaft, och då riktar jag en fråga åt er som är/har varit gravid, om det är något farligt att dricka det, skulle vara tackam för svar! :)


Iallafall på fredag ska jag på ultraljud! Snacka om att jag läääängtar! Oh, jag kommer säkert storgråta när jag får se min ängel första gången! Bilder ska ni självklart få sig! :)

Kommentarer
Postat av: Natalie

Blutsaft är jätte bra! Många äter ju järntabletter under graviditeten, men blir förstoppade.. Och det vill man ju gärna slippa & då är blutsaft precis lika bra! Prata med din bm så får du nog ungefär samma svar skulle jag kunna tänka mig! /Natalie

2009-09-22 @ 17:06:27
URL: http://natalieutanh.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0