Blivande svärföräldrar

Hejsan!

En trevlig kväll gick snabbt hos min killes föräldrar, så jätte snälla människor så jag var ju bara tvungen att gråta en skvätt när min blivande svärmor berättade hur mycket hon älskar att hennes son valde just mig, hihi :')
Därför bestämde jag mig för att ge hans mamma min bloggs uppgifter så att hon kan skriva till er när det är dags för min bebis att komma till världen, fast uppgifterna har jag ännu inte gett ut, lite tidigt fortfarande :)


Hoppas ni har det bra denna onsdags natt! :)



Hörs senare :)

Kommentarer
Postat av: Therese - Mamma till Tim

Nää vad skoj ju. Ååå ja som bor i göteborg me kanske ser dig då ler

Jaa de är väl dags att handla mammakläder såå skoj ju..



Min bästa kompis kommer på fredag och sover över en natt sen så ska jag på bröllop.



kram =)

2009-09-02 @ 21:39:24
URL: http://cutetess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0