Snälla tänk lite innan du lämnar en komentar :)

Anonym om Kanelbullar,varmchoklad och mys i täcket.:
jag tror din kille bara är med dig nu för att du är gravid, annars hade han nog dumpat dig, du är säkert så jävla ful att du inte vågar visa dig. patiskt och ful blogg.


Okej, jag förstår om du tänk på detta sätt, faktiskt så är jag rädd för det jag med, men jag känner hans kärlek och alla de ord jag får från honom, de får mig att inte tvivla på våran kärlek, vi blev tillsammans långt innan jag blev gravid, så hade han inte velat ha något med mig att göra så hade han med alla sannolikhet lämnat mig för längesen. Sen är det ju såklart inte säkert att vi aldrig kommer skiljas åt, man vet aldrig, men just nu är vi väldigt nöjda över vårat liv tillsammans. Sen att du säger att jag är ful har du också all rätt att göra, men du vet ju inte, för du har aldrig sett mig. Men jag är stolt och väldigt nöjd över hur jag ser ut, sen vad andra tycker kan jag inte hjälpa, vi alla tycker olika eller hur? :) Om du tycker så om min fina blogg som jag är nöjd över så behöver du inte besöka den, helt frivilligt :)


Kommentarer
Postat av: Therese - Mamma til Tim

Hej snuttan..

Ååå Vad jag blir såå arg när jag läser detta innlägget.

För de fösta såå har inte han/hon med de att göra om ert liv eller om du vill vara anonym själv i denna blogg de är ju upp till dig..

Men ja ska komma till sak..

Dom som ska alltid klaga på andra hela tiden som dom störsig på hela tiden...

Varför ska dom alltid vara ANONYMA??? VA FAN KAN NI INTE SJÄLVA STÅ FÖR VAD NI KOMMENRTERA ELLER??

JÄVLA LOSSER!!



PUSS

2009-10-04 @ 00:25:29
URL: http://cutetess.blogg.se/
Postat av: Therese - Mamma til Tim

Heej solros..

Åå var bara tvungen att skriva ut de

jag skrev nyss och skicka iväg de till dig såå den jälva anonyma kan läsa min kommntar ÅÅ blir såå arg på sånt....



Ja känner inte dig vännen eller har inte sätt dig men jag gillar dig och din blogg jätte mycket såå strönta i alla lossers tabortom från din blogg dom ska inte ligga där å SKRÄPA!!



Hoppas atta allt är bra med er åå eran knoddis i magen. =)

vilken underbar mage du börjar allt fåå snart blir den allt bara större å större såå mysigt.



puss å kramar fårn mej.

2009-10-04 @ 00:29:06
URL: http://cutetess.blogg.se/
Postat av: Therese - Mamma til Tim

Heej solros..

Åå var bara tvungen att skriva ut de

jag skrev nyss och skicka iväg de till dig såå den jälva anonyma kan läsa min kommntar ÅÅ blir såå arg på sånt....



Ja känner inte dig vännen eller har inte sätt dig men jag gillar dig och din blogg jätte mycket såå strönta i alla lossers tabortom från din blogg dom ska inte ligga där å SKRÄPA!!



Hoppas atta allt är bra med er åå eran knoddis i magen. =)

vilken underbar mage du börjar allt fåå snart blir den allt bara större å större såå mysigt.



puss å kramar fårn mej.

2009-10-04 @ 00:29:07
URL: http://cutetess.blogg.se/
Postat av: Therese - Mamma till Tim

Hejsan Smullan! :)



Jaa jag tål inte sånt alls spicellt när man inte känner varandra då blir man bara såå arg såå de kockar i en...

Men de rä bra att du inte ska lägga en energi på sånt.



haha nu har du hört mig vara arg haha..

ler



Ååå de är såå lite så. =)

Jaa försöker såå gott jag kan allt. =) Vill inte att söta du ska få en massa skit bara för att du är 17 år åå är GRAVID NÄÄ TACK!!

De tål jag inte..



Ålden spelar ingen roll alls bara man är redo för att ta hand om ett barn..



ÅÅ tack själv såå mycket vad glad jag blir.. =)



Härligt att ni mår bra allt såå härligt att höra ju. Är du fortfarande hemma själv??

Joo tack de är bara bra med oss allt..

har min syster på besök. =)



Många kramar till eer. =)

2009-10-04 @ 00:46:16
URL: http://cutetess.blogg.se/
Postat av: Therese - Mamma till Tim

Ååå såå söt du är vännen.. Du betyder me en hel fel för mig vill ju inte att någon ska skada er alls. Ja är rädd om er ska du veta..

Ja smailar upp nu när jag läste din söta kommertaren..

Systern undrade varför ja blev såå glad så jag sa de till henne å läste ddin blogg å hon blev såå arg på den som skrev de. åå håller med mig med minna kommentarer..



Jaa å min syster tycker också att ålden inte spelar roll bara man är redo att ta hand om kids å även har råd med de..



Jaa såå han sussar åå du är vid våran kära blogg.

haha men de är ju skoj ju. =)



Yes de är mysigt med besök allt men de är såå synd å tråkigt att hon ska åka hem bara..



megakramar =)

2009-10-04 @ 01:00:33
URL: http://cutetess.blogg.se/
Postat av: karin

Men huuur kan man såra folk på det viset!!!!!???

Jaja...måste vara så att den människan inte själv mår så vidare bra, så det är bara. bort, bort, med sånt folk!

Dom får ska hjälp själva!

Inte ska dom behöva skriva av sig på andras bloggar!

Energitjuvar är det!

Och ANONYM=FEGHET!

Punkt slut..

kram till dig!

2009-10-04 @ 10:50:41
URL: http://kickis-jakt.blogspot.com
Postat av: Sanna

Bra skrivet gumman! Usch, att vara anonym när man kommenterar måste ju vara det mest pinsamma och patetiska som finns. Har man nåt att säga så kan man åtminstone stå för det. Stå på dig, du är bra! :) kraam <3

2009-10-04 @ 14:20:19
URL: http://essesset.blogg.se/
Postat av: Anna - Gravid & Hundtokig!

Så jävla omoget. Varför ens skriva sådär?

Vad är du, den fega anonyma ute efter?



Bry dig inte i den idioten, h*n är bara ute efter att såra och försöka att förstöra.. Någon som skriver sådär måste vara så otroligt liten och osäker på sig själv, att den bara måste trycka ner andra. Tragiskt men sant!



Nej, jag tvivlar inte en stund på att ni 2 verkligen älskar varandra till max! Och som du skrev, man kan aldrig veta att det kommer att hålla för hela livet. Men ju i denna stund så älskar ni varandra och är lyckliga och det är det som räknas!



Sedan till svaret på din fråga hos mig :)

Jo, det känns spännande men otroligt lugnt. Jag vet nu att min älskade lilla bebis kommer att vara här om högst 2 1/2 vecka och det är en härlig, pirrig känsla! Det börjar bli riktigt verkligt!



Stora stora kramar till dig och magen (som börjar synas rätt så mycket ju :) )

2009-10-06 @ 12:48:21
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/
Postat av: Robin

Jag tycker om choklad !!! /// en anonym person från skåne RAW ... jag menar.. Roar !

2009-10-07 @ 22:17:43
URL: http://raawr.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0