Regnigt

Hejsan alla där bakom datorn, veckan har flygit förbi och imorgon är det redan fredag, kan man tänka sig :) Hur har ni haft det idag? Ute regnar det, och jag gillar det inte!  Tack alla snälla ni som skrev så fina komentarer till mig, ni värmer mitt hjärta och betyder så sjukt mycket, det ska ni veta! <3
Idag har det inte hänt så mycket, besökt pappa och han mår ganska så bra, dock så är han lite chockad fortfarande, men huvudsaken är att han iallafall lever,<3 Vad har ni för planer inför helgen då, själv ska jag och min lillasyster busa omkring lite i lägenheten, medans min kille ska göra lite kontorsarbete haha, poor little boy, haha! :)
Nu ska jag ta mig något att äta, magen kurrar även fast jag egentligen åt för bara 1 timme sen, haha kostigt,men iallfall ta hand om er sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0