Lugn.

Idag har jag bara arbetat omkring i våran lägenhet, när jag hittade massvis med saker under soffan, som en tidning från maj detta året, pizza kartong och gud vet vad mer. Vem hade lagt dem där, min kille såklart. Gissa vad anledningen är? " Jag orkade inte gå till soptunnan" Meen herregud? Killar är lata :) Men nu är hela lägenheten städad och allt luktar citron, hihi :) Imorgon blir det skola, hoppas de har accepterat mitt beslut och gått vidare, orkar inte med deras blickar när jag går förbi :) Mitt ex som går i min klass kan inte ens kolla mig i ögonen längre, konstigt jag vet.. Men men, det är bara att gilla läget :)

Kommentarer
Postat av: stina

2009-10-18 @ 22:05:00
URL: http://stinanoe.blogg.se/
Postat av: stina

haha, vad roligt med en pizzakartong under soffan XD



skrev du vackra du för ngt jag hade skrivit ? för jag kom inte ihåg vad jag HADE skrivit. haha.



jag har pluggat lite idag i alla fall, får köra mer nu under veckan istället. hade bra! kraaam

2009-10-18 @ 22:06:35
URL: http://stinanoe.blogg.se/
Postat av: Anna - Mamma till Saga & Hundtokig!

Äsch skit i de där olyckliga puckona! Sträck på dig riktigt mkt i möra när du kliver in i klassrummet, se dem i ögonen och vik inte bort din blick! Tala om för dem med hela ditt kroppsspråk att du är nöjd och lycklig över ditt beslut och att du inte tänker ta skit från någon!

Helst av allt skulle du till och med ifrågasätta om någon slänger ur sig en kommentar, typ säga "Ursäkta vad sa du?". Jag lovar att de skulle bli hyfsat chockade och känna sig en aning dumma :)



Du är som jag sagt förut en underbar tjej som äger ett stort mod! LÅT INGEN SÄGA NÅGONTING ANNAT TILL DIG, GUMMAN!

Ta ingen skit, inte från någon!



Stora kramar

2009-10-18 @ 22:51:21
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0