Ingen vanlig dag.

Som sagt, jag ville inte tillbaka dit, värre än igår, sitter och viskar så fort jag går förbi, hostar och säger massor med ord.. Men varför ska jag ta åt mig? Jag tar inte åt mig, jag är lyckligare än någonsin, jag har min kille, min bebis och så har jag er! Jag behöver inte dem, jag har allt jag behöver. Sen finns det såklart mina lärare som är överlyckliga över mitt beslut, och det glädjer mig :)
Hoppas ni alla haft det jätte bra ute i kyla idag, jag trodde jag skulle frysa till is när jag steg ut ur lägenheten, helt iskallt x')


Kram sålänge :) Imorgon kmr lite bilder :)

Kommentarer
Postat av: Anna - Mamma till Saga & Hundtokig!

BRA GUMMAN! Precis sådär ska du tänka :)

Varför ska du bry dig om de där idioterna när du har allt det vackra fina omkring dig? Nej, njut nu av att vara gravid, för det är en fantastisk resa!



Kramar

2009-10-16 @ 14:48:47
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0