Godkväll!

Idag kom solskenet fram, efter att varit bakom moln hela dagen igår, som ni säkert märkte. Idag mår jag mycket bättre och hoppas också ni alla mår riktigt bra!:)

Det är så att det hände en hemsk sak som fick mitt hjärta att stanna igår, nämligen att pappa hade vart med om en olycka,låg i koma och läget var kritiskt, då trodde jag såklart att jag skulle gå miste om min far, en miljon tankar rusade igenom hjärnan, skulle min pappa aldrig hinna få träffa sitt barnbarn, han som längtade så himla mycket på att bli morfar. Jag har en väldigt väldigt nära relation med pappa, så hade vart hemskt att gå miste om honom. Men under kvällen ringde mamma, vi ungefär 2 tiden, då hade pappa vaknat upp och läget var stabilt, en stor tung sten föll ifrån mina axlar när jag hörde det :) Min lilla syster ska sova hos oss nu under tiden mamma och pappa är på sjukhus, mamma har vart vid pappas sida hela tiden, kärlek :')

Vad har ni haft för er idag mina kära? :)




Kommentarer
Postat av: Anna - Gravid & Hundtokig!

Åhh, tack gode gud för att det slutade bra! Så hemskt det måste ha varit för dig gumman!

Kom ihåg att du alltid kan prata med mig om något är jobbigt! Vill du inte ta det via kommentarer så släng iväg ett mail :)



Tänkte också berätta en glad nyhet!

Jag tror att mina förlossningsvärkar är här! Har haft regelbundna värkar i ca 5 timmar nu, och de blir allt tätare :)

Håll nu tummarna för mig!



Stora kramar!

2009-10-07 @ 22:01:07
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/
Postat av: Sanna

Åh fy :'( usch då förstår jag verkligen att du hade det tufft igår gumman! hoppas att han snart är pigg och på benen igen :) stora varma kramar på dig! <3

2009-10-07 @ 22:01:20
URL: http://essesset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0