Svar.

Anonym om 2012:
Jag ville bara säga att jag tycker du är en stark person som verkligen har mod, jag beundrar dig verkligen! Jag undrar bra om hur mycket du kommer skämma bort din dotter/son och om du skall studera vidare efter att du fått ditt barn?



Hejsan du!
Tack så mycket, det värmer när någon säger så till mig! (= Ja du, hur mycket kommer jag att skämam bort mitt barn, hm, jag kommer absolut skämma bort mitt barn sjukt mycket med kärlek, för det var just vad jag fick under min uppväxt, massor av kärlek! Sedan hur mycket jag kommer skämma bort mitt barn med saker det vet jag inte, troligtvis inte lite, men dock inte för mycket heller, tycker det är bättre att skämma bort mitt barn med kärlek istället för att jag ska visa kärlek med leksaker. :)

Ja, jag tänker studera vidare efter att mitt barn är gammalt nog att gå på dagis, så jag ska vara mammaledig ett tag! Va mysigt faktiskt, bara vara hemma och njuta av att vara mamma, vilket får mig att vara ännu säkrare på mitt beslut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0