Skönt att sitta vid bloggen

Det känns skönt att vara tillbaka och veta att allt är i sin ordning :)
Allt började i lördagskväll när jag stod och packade för flytten hem, då plötsligt kände jag en konstig smärta i nedre delen av ryggen, men tänkte att det inte var något farligt. Men senare på kvällen blev det bara värre, och smärtan blev nästa otålig, så min mamma körde in mig till sjukhuset.
Där låg jag tills igårkväll, efter att ha tagit massor med tester, på bebisens hjärtslag, min viktuppgång m.m. Och inget fel visades, men de ville ha kvar mig ändå. På måndagen fick jag nya ryggsmärtor, men fortfarande hittades inga fel, på verken mig eller min bebis.
Så denna veckan ska jag sitta hemma och plugga, ta det lugnt och sånt.
Därför har jag alltså inte kunnat uppdatera, hoppas ni iallafall har haft det bra :)

Kommentarer
Postat av: stina

sv: jag har så fruktansvärt mycket i skolan just nu att bloggen får vänta på sin tur. gumman, så GLAD att du är hemma nu och att ni båda mår bra!

2009-11-04 @ 20:31:51
URL: http://stinanoe.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag håller alla mina tummar och tår för dig och din lilla bebis! Allt kommer att gå bra, jag finns om du vill prata. Kram Ida.

2009-11-05 @ 00:20:19
URL: http://nattstad.se/angelmommy
Postat av: Anna - Mamma till Saga & Hundtokig!

Men uscha vad läskigt! Jag blir alldeles tårögd när jag läser det. Tänk om någonting gått fel.. Vilken tur att allt verkar bra iaf!

Jag tänker på dig gumman och hoppas att du ska slippa bli skrämd såhär något mer under graviditeten!



Stora kramar från oss!

2009-11-06 @ 14:26:53
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0