Sårande..

Nu har mina föräldrar åkt hem, alltid roligt att ha mina föräldrar hemma hos mig :)
I stort sett har hela dagen varit underbar och bebisen har sparkat så gulligt idag, känns härligt :)
Kollade igenom mina komenatrer nyss och möttes av en som sårade lite, att det är synd om min pojkvän. Jag medger att jag har skuldkänslor och är rädd för att min pojkvän inte ska gilla sitt liv han lever, men eftersom att han ville ha detta barn lika mycket som jag vill så vet jag att han absolut inte tycker synd om sig själv, för det hade jag absolut inte låtit honom göra, han förtjänar att vara lycklig, tro mig :) Sen att jag inte kan något om kärlek kan vara din åsikt, men du känner mig inte så snälla säg inte att jag inte kan något om kärlek, för jag tror jag vet vad kärlek är själv, vi alla har olika åsikter om kärlek eller hur? :) Jag går inte emot dig eller din komentar men jag ville bara säga att det sårar när man får sånna komentarer :(

Kommentarer
Postat av: Gustav

precis jag ska inte snagga mig och inte vara för kortklippt! Någonting får det bli, du har ingen bra bild på någon snygg frisyr?!:o

2009-11-20 @ 22:36:16
URL: http://gustaav.blogg.se/
Postat av: Anna - Mamma till Saga & Hundtokig!

Varför skulle det vara synd om din pojkvän? Har har ju fina dig och ert kärleksbarn på väg!

Bättre kan det väl inte bli? Nej, lyllos honom som får bli pappa, för det är något riktigt fint :)



Hoppas att allt är bra med er och att veckorna nu börjar flyga förbi så att bebis snart är här!



Stora kramar från oss!

2009-11-20 @ 23:03:58
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/
Postat av: Tova

Visst är det härligt när bebisen sparkar, så mysigt :) fast jag började känna sparkarna ganska sent...

Oh, tack så mycket :) ja, tiden går så grymt fort! kan inte fatta att det snart är dags för mig.

Vart bor du nånstans?

kramar

2009-11-21 @ 12:17:54
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0