När man trodde hoppet var ute.

Hoppas ni har haft en bra start på dagen, det har lilla jag haft, bebisen har sparkat på som normalt och jag mår bättre och bättre för varje dag som går :)


____________________________________________________________________________________

Men sen kom jag och tänka på en sak, när jag låg i sjukhussängen och bara bad av hela mitt hjärta att bebisen mådde bra och inget var fel, då kom jag att tänka på hur mitt barn har förändrat mitt liv, och hur mycket det egentligen min bebis betyder. Jag minns att jag satt och grät och grät medans min kille försökte trösta mig , men innerst inne visste jag att även han ville gråta.
Jag vet inte vad jag hade tagit mig till ifall jag hade förlorat mitt barn, jag hade inte varit stark nog att gå igenom det, tanken fanns där hela tiden, hela hela tiden.
Men nu är allt bra och jag ska fokusera framåt, snart är min bebis i min famn, älskade mer än något annat<3


Bilder på magen kommer senare :)


Kommentarer
Postat av: Therese - Mamma till Tim

heej.

ÅÅ var såå rädd nu när jag lästa om att du har vart på sjukan torde de värsta ju fy å fy.

Men tur att de är bra med dig å bebisen såå skönt att få höra de. man tror ju alltid de värsta när man bara hör sjukhus ju fy.



Men skönt att du å bebisen får vara hemma å vila upp er känns skönt att höra.



Hur är de med killen?



Ta hand om er söta ni.



pöss

2009-11-05 @ 14:16:03
URL: http://cutetess.blogg.se/
Postat av: Therese - Mamma till Tim

Ja man har ju de ju..

Va skönt att han mår bra åå de för står jag att han är rädd allt. fy..

Jaa blev ju med syper rädd ju fy..



Nää de får inte alls hända något mera håller tummaran för er.



Joo de är bara bra med oss.

själva?



Kram :)



2009-11-05 @ 14:45:05
URL: http://cutetess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0