Man tackar tror jag :)

Hejsan era sockersöta varelser! Hoppas ni har det underbart där hemma :)

Idag kom min kille hem tidigt så vi har suttit och bara slappnat av. Medans vi satt i soffan kollade han konstigt på mig, sen sa han att jag hade blivit mullig, tack? Haha sen lekte jag sur och han satte sig brevid mig och började peta på magen, snacka om att jag blev irreterad! Då började jag peta på honom och det slutade med att han kittlade mig, något man inte ska göra, för jag är nog världens mest kittligaste person! Då kunde jag ju inte vara sur längre, han vet alltid hur man får mig att le :)

Dagens fråga: Är du kittlig? :)

Haha vilken fråga xD

Kommentarer
Postat av: Therese - Mamma till Tim

kul att du gillade svaren på frågerna med hihi...



Åå vad mysigt att bara ta de lungt å se på idol. ja å tim ska hälsa på min mormor ett par timmar koffe ska jobba hemma å vi kan inte vara kvar för de ska väsnas så..



Hahah vilket underbart inlägg ju hihi.

Jag är också kittlig får panik så jag vill hälst inte bli kittlig.. hihi..

hoppas ni frå de bra i kväll..



kram

2009-11-06 @ 15:48:03
URL: http://cutetess.blogg.se/
Postat av: Therese - Mamma till Tim

HAha skojar du?

åå fy fan vad de är jobbigt.

ibland blir de såå att jag inte kan få någon lufft av att bli kittlad åå de är så hämskt.



man tackar så mycket

åå hoppas ni med får de trevligt i kväll söta du.



puss å kram.. =)

2009-11-06 @ 15:54:44
URL: http://cutetess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0