Lugn dag

Skolan idag har varit lugn, ingen stress eller så vilket är bra för mig och bebisen :) Bebisen har sparkat som vanligt och jag mår bättre och bättre, börjar bara få svullna fötter nu, vilket är lite obehagligt, men jag ska inte klaga :)
Hoppas ni haft en fin, men dock rätt så kylig dag, iallafall här hemma, men det är ändå skönt att det är lite kallt, man får känslan av att julen, vilket jag längtar till! :)
Vad har ni haft för er idag? :)


Jag hade tänkt att köra en frågestund, eller vad tycker ni? :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heter du My? Det står nämligen "My's Baby" ovanför den lilla bebisen till vänster på startsidan...

2009-11-09 @ 21:27:54
Postat av: Anna - Mamma till Saga & Hundtokig!

Hejsan!



Våran måndag var en lugn dag, med ett besök på BVC :) Saga blev vägd och vi kunde konstatera att hon snart har gått upp ett kilo sedan hon föddes! Efter att vi varit där så tog vi det bara lugnt, promenerade med hundarna och myste lite :)

Hoppas att din tisdag har varit bra!



Kramar

2009-11-10 @ 16:45:13
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0