Life is wonderful, what more can I need right now.

Hejsan bloggen och mina bloggläsare, hoppas ni har det jätte fint :) Det känns verkligen helt underbart att leva mitt liv just nu, snart nyår,jag har mitt barn i magen och älsk brevid mig,kan livet egentligen bli bättre?
Påtal om nyår, det är bara 2 dagar kvar! Helt sjukt ju! Har ni skaffat er några nyårslöften som ni ska försöka hålla? Själv har jag bara lovat mig själv att ta hand om mitt barn och kille så gott jag kan,för snart är jag ju både mamma och hustru, helt sjukt det med, och läskigt samtidigt. Det är speciellt läskigt när jag tänker tillbaka i tiden innan jag blev gravid, tänkte mest på då att bara ta hand om mig själv,och min familj såklart,men inte på samma sätt som jag ska göra nu, jag har ansvar för ett helt liv, kan ni tänka er hur läskigt det är? Samtidigt som det är läskigt känns det mer än rätt, jag ångrar aboslut inget,absolut inte!
På nyår ska jag och älsk bara vara själva, och kolla på fyrverkirier, som vi ska skjuta upp med våra familjer, både älsks och min familj, jag längtar! :)
Hur ska ni tillbringa er nyårsafton? :)

Kommentarer
Postat av: stina

åh, du börjar komma igång nu igen :) sånt gillar vi! det är roligast att blogga när det är någon som läser, har jag kommit på. Du är ju en av de jag läser mest!



Jag är inne på msn, men vet inte om jag har rätt adress till dig?



Kram

2009-12-29 @ 23:50:27
URL: http://stinanoe.blogg.se/
Postat av: stina

[email protected] kan du adda då, men gör det fort! ska lägga mig snart.

2009-12-30 @ 00:04:00
URL: http://stinanoe.blogg.se/
Postat av: I D A :)

sv. jag ska va med min familj och sånt :D på nyår :D

2009-12-30 @ 00:04:01
URL: http://aelfs.blogg.se/
Postat av: Anna - Mamma till Saga & Hundtokig!

Hello Gummsan!



Vad glad jag blir över att du är lycklig! Jag hoppas att ni håller ihop hela livet, och om det inte skulle bli så så hoppas jag att ni båda hittar lyckan endå! Men just nu verkar ni vara det perfekta paret, och din fina pojkvän verkar vara hur go som helst!



Jo, visst är det en läskig känsla att helt plötsligt ansvara för någon annans liv? Det är rätt så stort! Men det klarar du av, jag tror på dig :)



Kramar

2009-12-30 @ 17:33:24
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0