Haha, kalkon x'D

Haha, jag ska laga kalkon till middag inför nyår! Då ska ni se vad min kille gör när jag säger till honom att gå och köpa en djuptfryst kalkon, inte för stor bara. Gissa vad han gör, kommer hem med en kalkon på nästan 4 kg! Vad är det som gör att allt man ber en kille göra, gör han omvänt? Jag menar en kalkon på nästan 4 kg, är inte lite? Haha så söt var han när han kom in med kalkonen, som om han visste att jag inte skulle gilla det,och tro mig det gjorde jag inte, haha han är ändå guld värd! <3
Så nu ska jag hoppa i sängs, förhoppningsvis landar jag i sängen och inte utanför, för lilla jag är klantig ibland, och det lär göra ont att landa utanför ;)

Sov sött!


Kommentarer
Postat av: stina

sv: Haha, kan inte fatta att du ska ha barn snart alltså! mys! har du bestämt namn? förresten så tror jag att jag redan frågat det, men har inte kommit ihåg det ^^



sov gott, blir lite lättad att du kommer lägga dig tidigare ikväll :)

2009-12-31 @ 00:19:26
URL: http://stinanoe.blogg.se/
Postat av: stina

sv: Haha, bara du inte kommer bli arg på lill*n någon gång, att den får igen alla matcher som du har förlorat ^^



fina namn! och lycka till med kalkonen! gott nytt år på dig <3

2009-12-31 @ 15:44:41
URL: http://stinanoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0