En liten busunge allt!

Min lilla bebis är allt en fin liten busunge, håller uppe mamma länge och är sedan helt lugn på dagen, förmodligen för att lill*n blir allt för trött på att sparka på lilla mamma,mammas lilla busunge :) Jag somande iallfall runt tre tiden, efter att ögonen inte längre orkat hålla sig uppe, inte min kropp heller däremot. Och så vaknade jag vid elva tiden, alltså åtta timmar efter, just så mycket sömn min kropp behöver för att fungera!
Idag ska jag börja fundera på vad jag ska laga för nyårsmiddag, så slipper jag dra den funderaren i sista minut i morgon, troligtvis hade det slutat med panik, stampande i köksgolvet och tårar, graviditetshormoner till toppen här ser ni ;)
På tal om graviditetshormoner. Min kille måste jag säga har varit så förstående under graviditeten och vad det gäller graviditetshormoner, aldrig har han höjt rösten på mig, han är verkligen guld värd! Vet faktiskt inte hur jag hade klarat detta utan honom...
Nej nu ska jag ta och äta något, magen ropar efter mat, och snart kommer lill*n också göra det :)

Kramar!

Kommentarer
Postat av: stina

sv: Haha, vem vann då? Var det lill*n, eftersom du gav upp och gick och lade dig? :)



Det blev bra :) Gillar att skriva med dig, vi har conectat bra :)



Kraaaaaam

2009-12-30 @ 20:42:50
URL: http://stinanoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0