Nu ska ni får reda på lite mer om mig :)

Snabbfakta om mig!


TESTET SOM TESTAR
2009


Fyra frågor om förhållanden
är du singel? - Neej :)<3
tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Sjävlklart :)
hur många har du varit kär i? - Vart kär på riktigt 1 gång (just nu) alla andra ggr var det bara smågillande :)
är du kär just nu? - Helt klart!! :)

Tio frågor om dig själv
namn? -
:)
när fyller du år? - 11 april :)
några piercingar? - I öronen :)
vad har du på dig just nu? - Pyjamas :)
vilken årstid är bäst? - Sommaren! :)
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - Att vakna i älsklingens armar :)<3
vad tycker du mest om hos dig själv? - Mina ögon :)
vad är du bra på? -  Hmm, skratta! :)
vem älskar du mest på denna jorden - Min kille :)
sover du hellre själv än tillsammans med någon?- Tsm med någon :)<3

10 frågor om dina vänner
vem vet allt om dig? -
Min kille :)
vem är den roligaste av dina vänner? -  Haha många! :)
vem är snyggast av dina vänner? - Alla är snygg på sitt sätt :)
vem är mest partyprisse? - Jag vet faktiskt inte :)
vem är den du helst har filmkväll med? - Andrea :)
vem av dina vänner är mest "evil"? - Hahaha  Marcus :D

10 Frågor om din familj
vem står dig närmast? -
Min kille :)
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - Kan inte önska mig bättre! :)<3
vem är farligast i din familj? - Jaag :)
vem ser roligast ut i din familj? - Lilla syrran :)
vem är coolast? - Min pappa :)
har ni något husdjur? - Nej :)
vem har du mest gemensamt med? - Mamma :)
vem står för underhållningen? -  Lilla syrran x')
vem sover du oftast med? - Min kille :)
roligaste kvällen med familjemedlem? - Pappa :)

10 frågor om idag
vad har du gjort? - Vart på Liseberg med min kille :)
har du varit glad idag? - Super glad! :)
har du varit ledsen idag? - Neej :)
har du gjort något bra idag? - Ja.!
vad ska du göra nu? - Äta pizza :D
har du gjort något dåligt idag? - Haha aa fått forvärk x')
vad har du ätit idag? - Frukost mellanmål och nu en väldigt sen middag :D
har du duschat idag? - Nej :)
är du trött nu? - Neej faktikskt inte :)
vad händer imon? - Slappna av med älsk :)
Går du i skolan? - Ja, men det är sommarlov :)
Har du varit i skolan idag? - Se ovan :)


ANNAT

Hur mår du just nu? - Prima! :)
Har du piercat dig? - Ja!



TELEFON/MOBIL

Vem ringde dig senast? - Mamma :)
Vem ringde du senast? - Älsk :)
Vem sms:a till dig senast? -  Lilla syrran :)
Vem sms:a du till senast? - Lilla Syrran :)

ÖVRIGT
Är du hungrig nu? - Verkligen =(
Vad är klockan nu just nu? - 23:03 :)
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - Bloggen och youtube :)

FAMILJ
Hur länge sen var det du träffa din morsa? -
Igår :)
Hur länge sen var det du träffa din farsa? -  I går :)



ÖVRIGT
Gillar du punk?
  - Nej :)
Har du sminkat dig idag? - Japp.
Isåfall, vad för smink? -  Ögonskugga,mascara, läppglans :)
Vad har du på dig för trosor just nu? -  Spets :)
Hur ser de ut? - Svarta spets :)
Vad har du för bh/topp på dig just nu? - En svart :)
Hur ser den ut? - En svart hellokitty bh :)


MUSIK

Lyssnar du på musik just nu? -
Ja :)
I så fall, vilken låt för tillfället? - My Secret Combination :)
Vad gillar du för musik? - Beroende på mitt humör :)

KÄRLEK
Är du kär just nu?-
Ja verkligen :)
Har du kysst någon idag? - Hihihi aa :)
Har du ett förhållande? - Jaa :)
När går gränsen vid otrohet? - Kyss :)
Är du romantisk? - Jaa det är jag väl :)
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - Nej, aldrig! :)
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - Ja, fast nu har jag honom :)
Vad hette din första flickvän/pojkvän? - Jesper :)
Hur länge höll det? - 1 år :)
Hur länge var ditt kortaste? - 1 månad..
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Förhållande! :)


FÖRHÅLLANDE
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - Nej :)
Är du en bra pojk/flickvän? - Jag hoppas det :)
Vem sov du senast bredvid ? - Min kille :)
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - Min kille :)
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med? -  Nej. :)
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - 17 var mamma pappa var 19 :)
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - Haha neej, min lilla syster är 5 år yngre :)
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - Ja :)
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? - Dumpad.. :)
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? - Ärliga, självständiga, och söta :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

kolla in min blogg

www.nnad.blogg.se :)

2009-08-05 @ 23:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0