Tusen tack!

Era värmande komentarer är ju bara för gulliga! Tusen tack alla! :)


Idag har jag umgåtts med min vän Sara som går i min klass, det första hon gjorde va att kolla på mig konstigt, jag drabbades typ av panik! Sen säger hon plötsligt har du växt? Ha? Hhaha! Neej det har jag inte x') Trodde ju hon skulle fråga ifall jag är gravid, men det gjorde hon inte! Vi gick hem till henne och lagade mat när hon vill ha ett glas vin till maten, frågade ifall jag vill ha, em, neej det ville jag såklart inte! :) Hade en jätte trevlig dag med Sara, så tack! :)



Vad har ni haft för er idag då? :)




Kommentarer
Postat av: stina

woops, det kunde ha gått lite fort fram om att du var gravid där! tur att hon inte fick reda på det då :)



du, vi kan byta hår?

2009-08-18 @ 21:56:19
URL: http://stinanoe.blogg.se/
Postat av: stina

blir mycket kommentarer på din blogg känner jag, men det är roligt :)



haha, vad bra att jag fick dig att skratta :)

men nu ska jag lämna bloggvärlden för idag. hörs säkert imon. kram <3

2009-08-18 @ 21:57:40
URL: http://stinanoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0