Tillbaka från MVC :)

Nu är vi tillbaka från MVC, och eftersom de hade så lite att göra fick vi tala med en barnmorska direkt :)
Vi fick tillsammans med henne fylla i lite uppgifter i våran mvc-journal och jag fick ställa frågor som bekymrade mig. Hon berättade vad jag får äta samt vad jag inte bör äta, så nu är jag lättad över det! :)
Hon frågade även älsk frågor, som om han är redo att bli pappa, om han röker m.m, och älsk var så himla nervös, haha mer nervös än vad jag var :) Men skönt att vi har fått det avklarat, hon var så himla trevlig och jag som var så rädd att hon skulle dömma mig, men det gjorde hon inte :)
Hon gav oss även en tid för vårat första läkarbesök, och det inträffar den 17 augusti så det längtar jag till! :)

På läkarbesökte kommer jag få en tid för mitt första ultraljud, min barnmorska tyckte att läkaren ska få ge mig en tid :)


Jag hoppas eran dag har vart lika bra som min, vad har ni haft för er? :)


Tills nästa inlägg, sköt om er :)

Kram! :)


Kommentarer
Postat av: Ida - Mamma till ängeln Eveline

Härligt att allt gick så bra! :) Ultraljudet är helt underbart! Jag har aldrig gråtit så av glädje så mycket i hela mitt liv som jag gjorde så.. Fast gjorde ett tidigt ultraljud i slutat av vecka 7 för att se hur långt gången jag var ,för jag hade inte haft mens på ett bra tag när jag testade posetivt :)

2009-08-07 @ 00:03:10
URL: http://angelmommy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0