Tillbaka (:

Nu har jag hunnit vara med min vän, och samtidigt även hunnit umgås med min trötta lilla älskling (=

Fast nu är man tillbaka vid bloggen!


Läste lite komentarer och kom fram till en komentar där en tjej skrev att man bli avensjuk på min ring, och den personen förstår inte hur mycket det betyder för mig att få höra sådana komentarer, att någon blir avensjuk på lilla mig, det känns verkligen stort, det värmer hjärtat så tack så mycket tjejen, du fick mig att le! :)


Vad har ni haft för er idag? 

Berätta gärna så berättar jag vad jag har gjort idag! :)


Kram (:


Kommentarer
Postat av: Madeleine

tss, man talar ju bah sanning:D



nä idag har min inte gjort så mkt, mest bara varit hemma o tagit d lugnt, men sen så tränade jag lite iaf(:



har du gjort då?=)

2009-08-14 @ 21:53:40
Postat av: Graavid på 17 år

Du gör mig så glad när du säger så, du förstår verkligen inte! :)



Låter skönt :) Hoppas du hade en trevlig dag!



Jag latade bort halva dagen, sen var jag hos min kompis, där det hände en sak, berättar mer om det i nästa inlägg, och sen har man myst lite me dälskling, som köpt ett halsband till mig :D

2009-08-14 @ 21:56:19
URL: http://jaagargraavid.blogg.se/
Postat av: Madeleine

han verkar typ va bästa killen ever;o

lite fuskigt faktiskt;p

du verkar ha ett as najs liv, man kan ju inte hjälpa att man blir lite avundsjuk, men lycka till med barnet o allt:D



man ha rju helt klart börjat följa din blogg:D



2009-08-14 @ 22:08:03
Postat av: Graavid på 17 år

Haha! Han är verkligen det bästa som finns, världens underbaraste!

Tack snälla rara du (=



Ohh så kul att höra, jag får styrka att blogga vidare! (=

2009-08-14 @ 22:10:04
URL: http://jaagargraavid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0