Svar (=

när förlorade du din oskuld?
- Jag var 15 när jag förlorade oskulden, så jag blev inte gravid första gången jag hade sex! :)

vad var det som lät dig behålla barnet ?
- Har alltid velat bli mamma, så när jag blev gravid valde jag att behålla mitt barn :)

varför gjorde du inte bara abort?
-Jo, jag valde inte abort för att jag ville ha barn! :)


vad vill du att ditt barn ska heta ?
-Om det blir en pojke kommer han få namnet Benjamin, blir det en flicka kommer hon antingen få heta Melissa eller Isabella :)

vet du om det är pojke eller flick?
-
Nej jag vet inte könet och har valt att inte få reda på det heller (=

Hur gammal är han?
-
Min kille är 23 imorgon :)

Kommer du såsmåningom avslöja din identitet?
-
Jag vet faktiskt inte, jag tror jag kommer göra det, men inget är säkert ännu (=

Hur länge har ni vart tillsammans?
- Vi har varit tillsammans i 3 år den 24/11 :)

Vilken färg har du på håret och ögon färg?
- Mitt hår är ljusbrunt och mina ögon är hasselnötsbruna :)

Hur många syskorn har du?
- Jag har en lilla syster som är 5 år yngre än jag.

Var det svårt att välja mellan abort och att behålla barnet?
- Nja, lite svårt var det ju, det måste jag erkänna, med tanken på min ålder.

och har du någon gång ångrat dig att du valde att behålla?
- Nej, jag har inte ännu någon gång ångrat mig, visst jag har t'nk på vad jag har gett upp för att nu bli mamma, men inte direkt ångrat mig :)

vad sa alla i din omgivning om att du är gravid?
- Alla i min omgivning vet inte om att jag är gravid, men de flest jag har berättat till har tagit det bra!

tycker du att du är mogen att skaffa barn, eller hade du planer på att gå ut skolan först?
- Jag tycker jag är mogen nog att bli mamma, men jag måste erkänna att jag inte hade planerat att skaffa barn nu, hade iallafall tänkt att vänta tills jag hade tagit studenten!

vad använder du för shampoo?
-
Jag använder Garnier Fructis  Oil Repair shampoo,balsam och inpackning :)

ville du ha barn när du var 17 år?
-
 Innan jag blev gravid ville jag inte det, men nu vill jag verkligen ha barn! :)

vilken låt nynnade du sist på?
-
Hmm, Fairytale med Alexander Rybak! :)

vad är det första du kollar på i spegeln efter att du har vaknat ( tex, ögon ) ? :D
-
Jag kollar alltid på mitt hår och sedan kollar jag på mina ögon, gillar att kolla på mina ögon för de har en annorlunda färg på morgonen än på dagen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0