Sista inlägget innan sängen! :)

Nu sitter jag och gråter lite, för att vissa människor inte tycks har några medkänslor alls, fick nyss en komentar anonymt:

Postat av:

Palla att du ska behålla barnet, du är fucking för ung för barn! Gör abort jag ber dig :S

2009-08-04 @ 00:46:31


Snälla, jag har gjort mitt val, vilket jag har sagt många gånger nu, jag har gjort mitt val och jag kommer inte göra abort, för jag vill bli mamma och jag blev gravid av en anledning tror jag, och det är väl för att det är "meant to happen". Det känns rätt att behålla mitt barn, och bara för att du inte har samma åsikt som jag och vill att jag ska göra abort, så är inte det ditt val, så jag ber dig, komentera gärna, men snällt eller så behvöer du inte följa bloggen alls om du bara tänker gå på mig bara för att jag är gravid.. :(

Aja, blev inget Liseberg igår, men det blir det istället idag. Så jag måste gå och samla krafter,! :)

Sov gott och dröm sött alla! :)

Kommentarer
Postat av: Therese - Mamam till Tim

De är såå svårt att slita sig från data haha.

ÅÅ vad skoj att du kommer komma fram.

Men vad kommer du ha på dig i morgon så man kan leta efter dig också.. =)



Hur ser du ut har ju inte sätt hur de ser ut för du har ju ingen bild heller. :(

2009-08-04 @ 01:05:39
URL: http://cutetess.blogg.se/
Postat av: Therese - Mamam till Tim

Attans att du inte kommer somna på en timme såå segt. Tror inte ja heller att ja kommer göra de.



Åå förstår ddig att du inte kommer ha en tajt tröja. Men ja tycker att du ska klä dig de dom känns rätt å skita i andra vad dom säger om att du är 17 år och är gravid. De är ju ditt å killens vall å ingen annnas val alls.

Så skit i alla elaka svart sjuka folk.



Vissa att du är stark å strunt i vad andra tycker.

Mår du dåligt av de så mår bäbben dålig med.

såå Var glad å tänk snart så har du bäbben på din mage =)

2009-08-04 @ 01:15:29
URL: http://cutetess.blogg.se/
Postat av: Therese - Mamam till Tim

Ja kommer ha på mig en senapsgul tunika å jeans på mig i morgon. =)



Skulle vilja se en bild på dig å man kan leta extra någa efter dig =)

2009-08-04 @ 01:16:36
URL: http://cutetess.blogg.se/
Postat av: Therese - Mamma till Tim

Tack snälla du, vad glad jag blev när du skrev så. Måste säga de samma till dig me. :) Nä de är klart att men inte vill ha tajat kläder när de sitter åt å så. Men ja menade lagom tajta så man ser att man är gravid. Nä du ska inte bry dig om elaka folk som bara förstör er. Skit i dom iaf försöka. Nää nu ropar sängen efter mig är skit trött. Ses i morgon hoppas ja. Go natt sov gott. Kram!

2009-08-04 @ 01:52:27
URL: http://cutetess.blogg.se/
Postat av: Alina

Godnatt söt! =)

2009-08-04 @ 01:58:46
URL: http://musicrecord.blogg.se/
Postat av: Anna

Skulle gå in och svara på din kommentar hos mig och såg då vad någon skrivit åt dig! Så otroligt fult gjort. Jag blir lika arg varje gång jag får läsa eller höra något sådant och jag vet verkligen hur det känns. Mitt barns pappas syster sa en gång att om hon kunde så skulle hon ha tvingat mig att göra abort.. De kan verkligen inte ha någon aning om vad det är de säger och hur fruktansvärt ont det gör! Nej, gör som jag! Skit i dem, de är inte värda dina tankar eller tårar.



Sedan till svaret på din fråga :D Det är idag, precis 8 veckor kvar till beräknat förlossningsdatum. När ska du ha?

Nu ska jag läsa lite äldre inlägg!



Kram

2009-08-04 @ 10:28:24
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0