Obeskrivbart!

Jag vet inte varför, men det känns som om jag lever i en dröm, bara i väntan på att vakna upp ur den, jag kan inte förstå hur underbart mitt liv är just nu, hur lycklig jag är, jag finner faktiskt inga ord för min lycka! När jag var 13-14 tänkte jag aldrig på att jag skulle bli mamma vid en så här ung ålder, jag ville så gärna bli mamma, men jag tänkte vänta tills jag iallafall hade tagit studenten, men nu sitter jag här och är gravid, med mitt och älsks kärleks barn, jag älskar redan mitt barn över allt annat, även fast jag inte har det i min famn, jag älskar mitt barn och kommer att älska det tills den dagen jag tar mitt sista andetag, mitt barn som gett mig en sån lycka, och framför allt, Du har fyllt mitt hjärtas tomrum som sedan länge har vart tomt, visst jag har ju haft din pappa hela tiden, men jag har alltid viljat ha just Dig i min famn. Nu säger jag inte att Din pappa inte kunde fylla det tomrummet, det gjorde han, han fick det att göra mindre ont, och det är just en av anledningarna till att jag valde att behålla Dig, för att fylla mitt tomrum.


                                                                                                   Jag ska bli mamma, och jag älskar det! (:

Kommentarer
Postat av: hala.

kommer du någon gång ha en frågestund ?

ja tycker din blgog är super bra !

2009-08-13 @ 22:00:52
URL: http://haliiishen.blogg.se/
Postat av: Okana-lyckligaste mamma till juvelen Ajdin

Jättefint skrivet :)

Viss älskar man sitt barn i magen sjuktmycket :)

2009-08-15 @ 20:12:27
URL: http://zlatnaribica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0