Nu...

... är jag färdig med det jag vill bli klar med, ätit och fått fotmassage av älsk :)

Imorgon ska vi in till MVC(mödravårdscentralen) för att boka tid för vårt första besök, trodde älsk hade bokat tid, men han hade visst glömt av det, så imorgon ska vi in :)
Så nu ska jag skriva lite frågor som jag vill ha svar på av barnmorska :)
Jag får inte glömma att fråga om kostvanor, för det driver mig till vansinne, speciell när jag börjar äta något och någon omedelbart stoppar mig,  och skrämmer mig med att säga att det inte är bra för barnet, som tur är kommer nu det problemet vara löst när jag nu får reda på vad som är bra och vad som är mindre bra att äta under graviditeten :)

Ni får gärna skriva tips på vad jag kan fråga om :)

Kommentarer
Postat av: Ida - Mamma till ängeln Eveline

Åh vad mysigt att ni ska till MVC imorgon :) Det är något specielt :) Okej vecka 9 , har du börjat få en liten kula på magen än lr? Jag fick redan en liten mage i vecka 7 faktiskt :) Saknar min mage så mycket.. Vart bor du?

2009-08-06 @ 00:33:12
URL: http://angelmommy.blogg.se/
Postat av: Ida - Mamma till ängeln Eveline

Okej! Jag bor i Göteborg, på hisingen :)Alla är vi ju olika med att få en liten mage,för vissa syns det med en gång nästan och för vissa börjar det synas i mitten av graviditen .. Men jag tror att man såg så tidigt på mig för att jag är så smal :P Jag har lite bilder på min mage i bloggen men dem är i vecka 10 14 och 15. Fick tyvärr aldrig en sista magbild :'( Lycka till imorgon!

2009-08-06 @ 00:52:36
URL: http://angelmommy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0