Mitt ofödda, men ändå älskade barn!

Jag kommer aldrig ångra det beslut jag har tagit, jag är glad över att jag valde att behålla mitt barn. Jag kan fortfarande inte förstå att jag ska bli mamma, att ett barn just nu håller på att växa inom mig, att min kille ska bli pappa, allt!
Har halsbränna nu, och har samarin hemma, men jag vågar inte ta , vet någon om samarin påverkar fostret?
Återtill graviditeten, jag kan inte med ord beskriva känsla inom mig, bara ni som är gravid eller har varit gravid förstår vad jag just nu känner! Oh jag vill inte sluta vara gravid, men ändå vill jag ha mitt barn i min famn så snart som möjligt!


Eftersom att min killes syster födde idag blev det inget Liseberg idag heller, imon åker vi förhoppningsvis till Liseberg!
Räknat ut att jag kommer att bli mamma 1 månad och 6 dagar innan min egna födelsedag, om födelsen inträffar vid beräknat datum, jag tror själv att jag kommer födda tidgare än 5 mars, tror det blir den 28 februari :)

Vilket datum tror ni min bebis kommer? :)


Kram! :)


Kommentarer
Postat av: F R I D A B R E M S >> whip it!

Härlig blogg du har ;)

2009-08-05 @ 00:07:32
URL: http://fridabrems.blogg.se/
Postat av: Lovisa

hoppas det kommer gå bra i framtiden! vilken vecka är du i? :)

2009-08-05 @ 00:13:51
URL: http://lovisarosen.blogg.se/
Postat av: Mamma till juvelen Ajdin

Samarain skadar inte bebisen.. har själv tagit samarain nästan hela tiden :)

jag tror att bebisen kommer på BF :)

2009-08-05 @ 09:44:33
URL: http://zlatnaribica.blogg.se/
Postat av: Ronja ♥

Vad fin blogg du har, fick du designen gratis :)?

2009-08-05 @ 16:21:03
Postat av: nathalie

28 feburari tror jag, jag är född den 28 feburari, det är ett bra datum ;)

2009-08-05 @ 17:30:50
Postat av: Graavid på 17 år

Svar till Ronja; Hihi tack så mycket! :) Ja jag fick designen gratis, Elin är super snäll och en otroligt duktig tjej! :)



Svar till Nathalie: Hihih då får vi hoppas på 28 februari! :)

2009-08-05 @ 22:33:24
URL: http://jaagargraavid.blogg.se/
Postat av: Anna - Gravid & Hundtokig

Visst är det en underbar känsla? Man blir kär i den lilla underbara där inne på en gång!



Haha, känner igen mig själv, jag vågade först inte ta något eller äta vissa saker! Men samarin ska inte vara någon fara :P

Tro mig, om ganska många veckor till kommer du längta som en tok efter att få ha ditt barn i famnen! Kärleken och längtan bara växer och växer!



Jag tror att bebisen kommer den 3 mars :D

2009-08-05 @ 22:46:52
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0