Min relation till mina föräldrar.

Fick nyss en fråga på msn om hur min relation mellan mina föräldrar är nu sedan de har fått reda på att jag är gravid.


Innan jag blev gravid hade jag en super bra relation med föräldrar, vi kom bra överens och jag visste att jag alltid kunde komma till mina föräldrar ifall jag hade problem. De stöttade mig alltid och var helt enkelt super underbar föräldrar!

Nu när jag är gravid, så har relationen blivit ännu bättre, vilket jag inte trodde den skulle bli! Jag trodde att jag skulle tappa kontakt med mina föräldrar, med tanken på att jag ska bli mamma vid 17 års åldern :)
Gladast över min graviditet är nog min pappa, och mina mamma hon är glad över att bli mormor, men inte lika glad som min pappa är :)

När jag berättade för mina föräldrar att jag är gravid och sedan frågade ifall jag skulle göra abort ( jag hade redan bestämt mig för att behålla barnet, men ville se vad deras åsikter var) svarade de skarpt nej, de ville att jag skulle behålla barnet, för det visst hur olycklig jag skulle bli om jag gjorde abort, med tanken på att jag sedan lång tid bak velat ha barn!

Jag fick även en fråga om jag bor kvar hos mina föräldrar och det gör jag inte, men jag brukar sova över när min älskling jobbar sent in på kvällen :)

Hörs sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0